Une fille nerveuse

Hej bloggen om 4 timmar ska jag träna med basketlaget för första gången, är sjukt jävla nervös. Kommer typ platta håret och måla naglarna och sminka mig och allt möjligt, bara för att skenet ska bedra så mycket som möjligt och de ska tro att jag är värsta snygg och cool och därmed automatiskt bra på basket!! Hoppas det funkar!

Nu blir det att kolla på LOST med Kiwi, men måste vänta på att Lovisa kommer hem så att vi kan sätta på det samtidigt lite mysigt synkat sådära. Igår kissade Kiwi i min säng.. kan säga att hon sjönk minst en placering på min Favorit-familje-medlemmr lista, får se ifall hon tar igen det idag om hon sköter sig! 
Eller vad säger du Kiwi? Kiwi sa att hon känner mer för Gossip Girl, men jag har lovat lovisa att se på lost nu så det får bli en annan gång KIWWE!!

Kommentarer
Postat av: dulle

du GLÖMDE att skriva att hon sket på sig, hahahahahahhahahah

2012-01-24 @ 16:27:32
Postat av: Mamsen

Håller tummarna för att det blir succé, från båda håll så att säga.....måste kännas härligt att göra comeback!

2012-01-24 @ 20:02:44
Postat av: Anonym

lycka till hjärtaaat!

2012-01-24 @ 20:31:06
Postat av: Gabiiii

kommentaren va från mig :*

2012-01-24 @ 20:31:44
Postat av: alice

hahahahahahahahaha alltså ni två!!

2012-01-24 @ 20:37:47
URL: http://aliceo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0