Paris - inte att leka med

Efter en viss överläggning har jag konstaterat att min familj inte alls verkar ha några planer på kvalitetstid med mig. Så jag ska strax gå ner och fråga min värdmamma ifall mina dagens planer låter rimliga. Jag tänkte ta en tur i min by med hunden Ylla.. stavas nog inte så men det utalas iafl så. Det är väldigt dåligt väder här ,men det är iafl varmare än i Sverige och i Skåne MOOHJAHAHHAHAH!

Sen tänkte jag bege mig in mot lite centralare trakter och mot Lovisa Nilssons bostad hon är dock helt retarderad och svarar inte på sms, så jag ringer upp henne och ber henne svara på facebook chatten.Vi chattar i en minut sen försvinner hon igen, jag bombar med sms hon svarar inte-. jag pallar inte ringa henne igen för jag har typ bara 2 timmar att ringa för på 3 månader så måste chilla lite nu i början...!


Just nu chillin with Kiwi, men hon la nyss sin första bajsplupp och då är det ett tecken på att man snabbt som attans måste lägga tillbaka henne i buren igen. Asså ja nu när jag känner att värdfamiljen inte riktigt verkar palla umgås med mig så har jag iafl Kiwi. Hon gillar att burra ner sig i mitt armveck/armhåla.. det kittlas lite och är lite allmänt obehagligt men det r väl sådanna uppoffringar man gör för sina vänner. Aight?

PS lovar att ta lite kamerabilder och itne bara sådanna hära bull webcam bilder... men ni vet hur jobbig processen ladda över till datorn osv är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0