Nytt år

Tjenare bloggie bloggie! Idag börjar jag kl 9.10 men tyvärr måste jag ändå gå upp... ja såhär tidigt! Det är fruktansvärt :( snyft! Idag har vi iafl håltimme från kl 10.10 - 12.25 (eller till 13.50 om vi inte äter på skolan) OCH DÅÅÅÅ ska vi till La defense, ett av Europas största köpcenter ehehehhe :), och shoppa! Det var ju nämligen kaos i onsdags då rean började så vi tänker att fredag nu mitt på fördagen borde vara lite enklare!


Sista dagarna i Sverige:

Julafton och julklappsleken, här är nästan hela goa släkten förutom Maggie, och Mami o Papi

Julklappar nom nom

Filmkväll med girlsen, mat på wraphouse mmm vad jag sakar det!

Sista kvällen med ariel den 28 December innan hon åkte till Sthlm över nyår </3


Jag och Ottos syster Elsa <3

Sista bilden på mig och mandullan, dock långt ifrån lika fin som vår vänskap höhö...


Min avskedsbrunch den sista januari, önskar att jag kunde vara tillbaka där i en timme och träffa alla mina vänner OCH äta all godmat jag hade där !! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0