LL

Hej igen, mitt internet är just nu segast i världshistorien så det är inte riktigt läge att ladda upp massa bilder från min kamera men det kan vi nog fixa senare!
Tänkte ta en promenad med doggen, men jag giter inte... kanske får göra lite läxor ist!

I alla fall sa Alice (http://aliceo.blogg.se/ för er som inte kan få nog av Paris och snygga svenskor ) att hennes kompis hade sagt att jag liknande Lindsey Lohan efter att ha sett Alices bilder på mig p facebook. Det roliga är att senast min andra kompis Rebecka som är skitduktig på att fota la upp bilder på mig p sin blogg hade några kommenterat samma sak. Det är alltså ngt med systemkamera bilder som gör det.. för ingen har sagt det till mig i verkligheten och jag tkr inte själv att jag är alls lik henne. Men ja... det är roligt hur en och samma sak kan se ut på 1000 olika sätt genom olika folks perspektiv.


Ja vad säger ni? Man kan alltid drömma haha...

Dessa bilderna tyckte alltså några att jag liknande LL på:







Aja då får vi nog börja jobba på dels bantande, dels festande och knarkande och dels pengar till ett boobjob om jag ska leva upp till min kändis-dubbelgångare! Kan bli jobbigt men vi får väl se vart livet och Paris tar mig!
Vilken kändis är ni mest lik? (eller som i mitt fall minst olik?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg lisie haha! och du, nu när jag tänker på det FYFAN vad sjukt, ni är stört lika ibland!!!

2012-01-15 @ 16:57:59
Postat av: magda

Oj förra kommentaren var från mig!

2012-01-15 @ 16:58:38
URL: http://moody.devote.se
Postat av: malin

sant fan. ni är lite lika

2012-01-15 @ 23:16:39
URL: http://malinhahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0