Jag saknar er på ett bra sätt

Man kan sakna någon på det sättet att det gör ont i hela kroppen och du känner dig totalt hjälplös. Oftast, för min del, har det varit när jag suttit på mitt rum och känt att jag gått miste om det bästa jag hade.
När någon inte längre är en del av ditt liv, eftersom de inte vill ha dig i deras liv. När någon du alltid ville ha med dig på din resa, planerade att åka hem igen, utan att ge dig någon som helst förvarning. När du fortfarande tycker om någon men den personen har slutat tycka om dig, det är den kärleken som man verkligen saknar. Känslan att vara omtyckt och behövt. Detta är en saknad man inte själv kan påverka, förutom att bara försöka släppa taget.

Men det finns en annan saknad, saknaden av att vara med personer som man älskar och som fortfarande älskar en tillbaka. Att inte få dela sin vardag, med de som uppskattar din närvaro allra mest. Jag saknar att vara med er, prata med er, skratta med er och gråta med er. Jag saknar sättet jag är på när jag är med er.
Men jag saknar inte känslan av att ni tycker om mig, för det vet jag att ni fortfarande gör.
Jag vet att ni finns där när jag kommer tillbaka, och framför allt JAG VET ATT NI SAKNAR MIG TILLBAKA.

Därför måste jag säga; jag saknar er på ett bra sätt!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0