I'd rather be wierd as f*ck than be boring as hell


Bild tagen kl 9 på morgonen en bättre onsdag.


18 års parre för Kajsa och för Gilmis ! Lätt bästa kvällen i Paris hitentills!

Bakade kladdkaka till familjen på alla <3 dag


Utgång till oooohh giiiissa eeeen gng... O'SULLIVANS ofc första fredagen på lovet, trevlig kväll träffade på den svenska aupairerna för TREDJE gng.. asså fml.. nu börjar till och med paris bli "fan vad världen är liten"

Spår efter måndagens bravader med jpis och mallhaan

Utång sista lördagen på lovet, horribel bild men den är den enda jag har att visa (i like malins boobs tho)

Och ja ni kan gissa var kvällen slutade.. O to the sullivans


Som ni kanske minns (nuu får vi se ifall ni är så trogna mes bloggläsare) så avslutades lovet med filmkvällar och häng hemma hos mig. Åt årets första utomhusmåltid - så frickin najs. Hade dessutom sattsat lite med vårrullar och gröna bönor... annars blir det mest pasta pesto u knooow


Förra torsdagen kommer jag in på mitt rum och hittar det här på min säng... från värdfamiljen som tack för att jag matade hunden och marsvinet under lovet. Detta gjorde min dag (och min söndag då jag låg och tröståt typ allt efter plånboks förlusten).

Såhär ser jag ut när jag spelar match, ifallngn undrar... (typ pappa kanske, eller ja i bästa fall iafl)






I kinda love u guys <3 aja bilder fr kaos-fredagen, som ni ser hade jag det ganska bra tills vi lämnade mitt hus i alla fall.

Med denna bild bomben säger jag tackochhej för mig! Tog en jävla tid ska ni veta! Borde sova (kl är halv 12) men jag finner ingen motivation, har ont i huvudet men är inte trött. Idag har jag gått till min basket match i 25 min, spelat matchen (förlorade med 5 poäng, men vi gick från att ligga under med 20 i halvtid till 5 och jag fick spela hela sista perioden - så i'm kinda proud anyways). Gick hem igen men med följe av REbecka och Mallan! Sen joggade vi en 15 min, körde styrka, körde intervaller och joggade hem till mig igen. Har nog aldrig gjort såhär mkt olika motionsformer på en och samma dag. LIFES GOOD!

Kom nyss på att jag tror att jag kanske börjar 12.25 imorogn, för lärarna skulle ha någon sak så att det var halvdag. Det hade iafl varit JÄVLIGT soft, imorgon sover jag hos rebecka för att fira hennes födelsedag (och för att spara pengar på att åka hem och tillbaka till skolan p tisdag, pengarna hållker på att ta slut, men ett nytt bankkort är påväg!). Så jag kanske kan kolla på ngnting innan jag sover trotts allt hehe. Läste på kenzas blogg om att det fanns en dokumentär på svt som heter "Girl Model" som handlar om baksidan av modelllivet, låter rätt intressant ändå plus att man kan alltid behöva lite extra thininspiration. Så, vi höres folks. Ha en bra vecka 11 !




Kommentarer
Postat av: Jodå Pappa kollade

Laget heter "Industri" ? eller är det reklam?

Ser ju bra ut i vilket fall.

2012-03-12 @ 20:01:29
Postat av: malin

de sista bilderna från kaosfre måste du ju uploada på fejs, xx

2012-03-12 @ 21:36:52
URL: http://malinhahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0