sommar i Paris

Hajj hajj bloggen! Sommaren kom tidigt till Pariisss... denna helgen har det varit helt underbart väder och därmed har även livet varit rätt gött!


standard solning i onsdags under matte - hade ett enormt fönster öppet och det var ju totalt vindstilla så ja det var väl en 35 grader i fejset när bilden togs.

Det blev ingen sushi buffée under fredagen men det blev iafl HUNGERGAMES ! Oh fyfan vad bra den var! Hoppas verkligen att ni som inte sett den springer och ser den, såg att den hade premiär nu i fredagsss hos er i La Suède

http://www.youtube.com/watch?v=FovFG3N_RSU&feature=related

Filmen får 5 av 5 toasters helt klart  - DOCK får man hålla sig ända tills två dagar innan min 19onde födelsedag det vill säga... 22 NOVEMBER 2013 !! innan tvåan kommer... ett och ett halvt år.. gråter bara av tanken menmen, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Lördagen spenderades med Lovisa i min trädgård.... och INTE utan reslutat:

Bikinilinjer läget! Dock ser det inte ut så just nu eftersom det röda har blivit brunt och kontrasterna mindre men jaaao 22 grader och strålande sol går inte undan utan att det märks!


Söndagen: vaknade upp hos rebban eftersom det var utgång lördagkväll som gällde sen begav jag mig för att kolla på en musikal som min värdbror medverkade i. Gjorde min första "spontan-taxi-ensam resa"... höll på att verkligen missa musikalen så jag sprang ifrån RER:en (eftersom jag jag väntat 20 min på den och den skulle inte komma förän samma tid som showen började..).. frågade ngn var man kunde ta en taxi och sprang dit. Taxin kostade typ 110 kr... pengar jag ALDRIG skulle lagt på något liknande i Sverige men ja... här är ju allt i euro så det känns mkt lättare att slänga upp 13 £ än 110 kr meeeeen... ja ! det var värt det, jag kom försent men det hade inte börjat så ja!

MEEEEEEN det är inte det enda spännande för iddaaaag fyller ingen mindre än min älskade mamma 27 ÅÅÅRRR !!!


Puss på dig mamsen du är allt och lite till för mig ! Min förebild och mina stödhjul, du gör alltid livet lättare för mig ska du veta! Kan inte förtstå att jag får krama om mina föräldrar om ynka 10 dagar! Längtar sååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0