rädd naken och exposed

Hej Sverige! I fredags förfestade vi hemma hos mig innan vi skulle ut... kvällen började väl sådär, hade feteont i fötterna efter estetiskverksamhet och var allmänt otaggad. Men vi drog igång ändå och det var helt okej blev mer och mer taggad. Men sen när vi skulle gå till RERen så kände jag mig grymt trött och illamående av skitvinet som jag hade druckit (försökte bara vara ekonomiskt, men jag kan garantera att det slutade inte så ekonomiskt....). 
Jag och rebecka hoppade på tåget medan de andra tjejerna var kvar på stationen i St Germain en Laye.. jag och rebecka gick av tåget... stt på Le Visinet i 3 min tog tåget tillbaka till St Germain en Laye. Där satt Malin men de andra hade tagit tåget mot Paris... alla vi 3 mådde dåligt, jag var depp vi drog tillbaka hem till mig. Påvägen hem märker jag att min plånbok är borta...

Ringde mina föräldrar i fre natt och bölade som en gris, har saknat dem skitmkt den här veckan och som pricken över i hände det med plånboken.. så nu börjar hela prodeduren med att de ska skicka hit ett nytt bankkort, måste beställa nytt metrokort och köpa nytt matkort... allt som allt kommer nog hela kalaset gå på 1000 kr, massa tårar och en hel del onödig energi på att fixa med allt, åka till stället för upphittade saker och köpa biljetter varje dag när jag ska till skolan... kan dessutom inte ta bussen till basketträningne så jag får gå i en 30 minuter istället...

Kommer antagligen skolka några dagar i veckn  bara för att slippa betala jävla biljett till och från skolan... (kostar 8£ per dag) alltså kommer hela denna veckan kosta mig 40£... snacka om att där rök alla matpengar jag så flitigt tjänade in förra veckan. Jag har en 50 euros sedel som jag ska leva på tills vidare.

Nu ligger jag i kajsas säng och väntar på att hon ska vakna till, jag sov här inatt och hon har världens skönaste pappa, gulligaste små värdsystrar men sjukt konstiga regler, aja alla värdamiljer är olika. Saknar Sverige, saknar mina parents och saknar min plånbok.. vill med andra ord helst bara ligga i sängen och stanna där.

Aja the show must go on, räkna dock inte med lverdrivet mkt uppdate... den 6-9 April kommer iafl Mamma och Pappa hit !!! längtar som fan (yes jag är en mobbad-kid just nu). vi synes!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas livet känns lättare idag! Verkade som om det var en riktig skräpdag i fredags, kanske lika bra att beta av allt elände på en gång.... Här börjar det bli vår men jag antar att ni har ännu mer vår i Paris. Puss!

2012-03-04 @ 15:37:34
Postat av: Kingen

Hotell bokat!

Nära Metron Saint-Michel, centralt typ.

Kram!

2012-03-05 @ 00:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0