Oh boy! Sicken skänk från ovan de e å leva idag.Oh boy! Rena gudagåvan, är det konstigt att jag är glad?

JAAAA internetet är tillbaka redan :D efter endast några timmar.. måste helt seriöst vara rekord.


Såhär leker livet i Paris just nu.. det ska bli melan 17-20 grader kommande vecka! Underbaaarrtt... dessutom IMORGON så har ajg två lektioner 9-11 seeeddaaaan ska jag på SUSHI BUFFÉEEEEEN! Fyfasiken så underbart.. efter det antagligen ligga i någon park och sola en timme... sedan INTE gå på en konstutställning på estetiskverksamhet... utan bara chilla på skolan kolla lite estet-filmer och dylikt. Efter det blir det HUNGERGAMES på bio.. SOM jag har längtat.. fyfan! Malin och ett gäng till såg den igårkväll (då den hade premiär - höhö ja vi är lite före här i Frankrike) och hon sa att det var den bästa filmen någonsin! Asså fyfan sicken ihjäl fredag det kommer bli...

Lördag: Basketmatch och sedan utgång woho!
Söndag: Kolla på Tanguys musikal liknande typ... känner mig hedrad att han tog trummpinnarna ur näsan och bjöd med mig!

Igår kände jag ingen livsglöd så jag tog tågen till lovisa (tog nästan 1h totalt) sen joggade vi 20 min.. körde lite styrka och snackade och sen joggade vi 10 min till... (joggade öven 5 min på vägen till och-från min tåg station. Så kändes riktigt stabilt.. ist för att sitta hemma och inte kunna göra någonting och äta middag och gud vet vad för skit jag hade letat upp i skafferiet! 


Kan inte fatta såfort tiden gick sen denna bilden tagen 17 oktober och ungefär 2 ½ månad innan vi begav oss iväg... tiden bara flyger ifrån en... snart är det väl dags att lämna Paris också. Fan assåå det gäller att man tar vara på sitt liv och tiden... Bizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0