mums-mums



Sitter och lunchar hemma hos värdfamiljen, blev Subway 15 cm för endast 5.70 euro, studentrabatt har dem på allting här vet ni ! Lunchar dessutom via skype med ingen annan än hon som födde mig för sisådär 17 år och 7 månader sedan, min mami alltså <3 Idag fick jag ännu en gång med mig mums-mums hem från prao:en och denna gågen bokstavligen talat. mmm har redan ätit två stycken till dessert ovan på cookien från Subway men jag lämnar de andra två till värdisarna så de kan få smaka lite äkta svenska gräddbullar !! Nom nom nu ska jag snart tillbaka till jobbet! Puss bloggen, stay tuned så ska vi se om vi kan få upp lite annat än webbcambilder senare idag eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0