i follow you deepsea baby

Hej senoritas ! Kvällen blev fantastiskt mysig, två st drinkar på happy hour på ngn Lizard bar i Bastille! Nu ska jag nanna sött och taggar prao:en imorgon.. alltid lika kul!

Blir lite fin fina webbcam bilder på mig och Dull dull från helgen när mitt hus var invaderat av myror samt utan internet och jag flyttade upp på Lovisas berg: ska försöka slänga in bilder fr ikv imorgon då jag hittade en party/inomhus inställning på min kamera som gav bra resultat sålänge man höll kameran jääävligt still!


Och så avslutar vi med min proffe på twitter - följ mig om ni är ännu mer intresserade av mitt totalt meningsfulla liv LisaElmeer heter jag där. Aja massa fina bilder, visst var jag sjukt snygg? Yeess tillfredställer mitt bekräftelsebehov som vi alla männikor verkar vara i ständigt behov av. Märkte man väl redan på dagis fast då handlade det ju snarare om att "Min teckning blev jäätteefuulll" till bdb "åååhhh idag har jag lekt med Emma men ignoorreerraaa bildenhh, såå himla ffuull tihi x0 <333 " till dagens egopics på bloggen. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0