It's funny how we can remember the lyrics to hundreds of songs, but cant remember anything when we study for a test.

Nu sitter jag här i mitt rum i PARIS! och chillar. Skypa:r med Mamma! Det är trevligt!
Nu måste jag socialicera mig med min familj eller de är inte hemma men snart. Tänkte gosa lite med mitt marsvin också fick veta att de hade ett sådant också, Jag är lycklig!! HAde ju massa marsvin när jag var liten som jag älskade av hela mitt hjärta! Adios bloggen! Mer info kommer!

OCCCCHH SNÄÄÄLLAAA kommentera med frågor här typ ist för p facebook så kan jag skriva här så alla mina fina vänner som undrar kan få veta utan att jag slipper skriva om allt 20 000 gånger. SÅ KOMMENTERA OCH FRÅGA VAD NI VILL ATT JAG SKA SKRIVA OM FOLKS! Saknar er alla :/ 

Får ju absolut inte visa mitt rum eller min värdfamilj eller ngt på facebook eller blogg eller likannde. Så försökte ta ett foto utan att visa något av mitt rum eller liknande. Här har ni dagensoutfit också btw, Tröja från Nina och från H&M, samt pälsväst från en av mammas kompisars kompis hemma-collektion la la la.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0