Sesam öppna dig

Hello in da house först vill jag bara börja med att säga att jag och Dulle i princip avled på tunnelbanan idag, jag brukar verkligen inte tycka att grejjer är typ "piinsamt" och som ni vet inte heller ha ångest men den här sved fan.
Vi sitter på tunnelbanan, en kille, med stora hörlurar, i vår ålder går in och ställer sig framför oss. Sedan börjar diskutionen, jag drar igång först med att han är en sådann kille jag skulle kunna falla för änd, typ för att han är så lång och smal och typ kläderna var snygga och så. Sen börjar vi snacka om allt mellan himmel och jord typ att han är skitsmal, och typ snackar om killarna vi haft ngt med innnan och att de också varit smala... iafl så kollar killen lite på oss ibland och typ ler och jag ler tillbaka. Han var ju söt och så! Disskutionen vandrar vidare till att han inte ser det minsta fransk ut och vi snackar om att han absolut måste komma från något annat land. Det sista Lovisa säger är - Fyfan vad smal han är! Han tar av sig hörlurarna ch då säger jag samtidigt vi måste fan fråga var han kommer ifrån. Han tar på sig dem igen men verkar ångra sig och tar av dem. När jag precis ska fråga var han kommer ifrån säger han - Jag är dansk och förstår allt ni säger..
Först blir det väldigt, tyst, sen börjar vi gapskratta.... sen skrattar han lite men sen går han därifrn och går igenom hela tåget och ställer sig längst bort... SKULDKÄNSLORNA var enorma över det vi sagt om att han var som en pinne. Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att han hörde de bra bitarna av det vi sa också!

För att totalt byta spår kan jag tala om att jag hade velat ha en helg där vi gick ut, festade järnet dansade osv, men jag tänkte mig att jag nog ska ha en helg med kvalitetstid med värdfamiljen eftersom de jobbar så himla mycket och jag inte hinner prata så mycket med föräldrarna. Helgen kommer nog däremot bli en ensam helg, eftersom det första min mamma säger när jag kommer innanför dörren är att hon ska iväg på teater och att maten står framme. Så det blev middag framför TVn bara jag och Tanguy.. jag säger senare att jag ska gå upp på mitt rum men att an kan säga till om han ska se en film. Får ett snabbt svar
- Jag ska bara se på det här
Tack för den Tangay.. aja får väl hänga med min enda polare Kiwi då </3 forever alone!

Fick en fråga om det värsta och det roligaste som har hänt. Svaret på det tar vi senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0