I don't think you're ready for this jelly

Heej broooees and hooeess! Världens sämsta blogguppdetering menvafan, lever ju i Paris så det finns ca 100 grejjer man hellre gör i första hand MENMEN. Tänkte göra lite som förra söndagen sumera senaste dagarna med looots of bilder MEN denna gången mina egna bilder!


Först en bild på mitt sovrums tak... inget spec!

SEDAN:

Bild på den finaste jag vet, på Louvren <3

Några som var heeeeelt okej bra på att måla av tavlor!



Jag och legenden, Mona+Lisa... vi hör liksom ihop! Tror jag ska gifta mig med henne, som den kvinnan i fråga Olle-dokumentären gjorde med Eiffeltornet och berlinmuren.. tror dock att det kan vara svårt att få kvalitetstid med henne då hon har 4 privata vakter och inte ens ett pris... hon är oväderlig helt enkelt. Men det är det jag gillar med vår relation, det är liksom oväderligt. Vi träffas bara ibland, och det blir inte långa stunder, men vi kämpar för att få det att funka.. ja en riktig Romeo och Julia saga om jag får säga mitt!!



Två bilder till på sushin från förra helgen <3333




Lovisas hår, under klippningen, före och efter. Gjordes alltså förra söndagen är mycket nöjd med tanke på att det var första gången i mitt liv som ja satte en sax i någons hår och klippte... dock vet jag inte om Lovisa är lika nöjd :(



En dag i skolan i matan, fisken serverades med musslor, stora räkor och bläckfisk bl.a. Sen ja är det ju som alltid, yogurth, ostar, sallad, kakor, tårtbitar, baguette och massa olika frukter.. helt okej skolmat nom nom!


I dont think you're ready for this jelly....

Me and me baby2 in da school i onsdaggssss!

Efter skolan drog jag och Kajsa och köpte lite bananas!

Kajsa körde stabilt på två rejäla bananazzz

Själv föredrog jag lilla bebbe bananen som jag hittade.


mamma pappa barn, dock kostade kajsas två stora 1£ och mina 4 små 2,88£ ... kände att jag blev lite blåst men vafan, kvalité före kvantitet!


FREDAG:






Gårdagen var ganska wicked! Hade engelska 9-10 då jag bara lyssnade på när de andra i klassen spelade upp deras dialoger eftersom jag redan har gjort det. Sedan hade vi 3h håla då vi fikade på La Defense (MINA FÖRSTA MACRONNES !!! LOVE, godare än i Sverige måste jag erkänna!!) och kollade på kläder osv. Sedan tillbaka till skolan och åt lunch. Sedan hade vi geofragi där vi såg en film om östersjön och ÄNNU en gång fikade eftersom några goa tjejer i klassen från göteborg hade bakat gofika som det hade med sig och bjöd på. Sedan hade vi estetiskverksamhet då vi besökte en fotoutställning med Diane Arbus som faktiskt var väldigt maffig och najs. Utsikten när vi kom ut från utställningen och det var solnedgång var inte den sämsta heller direkt! Sedan blev det FIKA NMR 3 på Svenska skolan med några fransmän så att vi skulle integrera oss lite. Jag och Lovisa hamnade bredvid en trevlig tjej, vi snackade med henne ett tag sen frågade hon om vi ahde sett några snygga killar på skolan. Vi svarade att vi hade sett en riktigt snygg kille.

Vi försökte beskriva honom så gått det gick och sedan efter ett tag sa hon "Det är kanske min bästakompis"... så hon smsade honom och bad honom skicka en bild på sig själv OCH SE PÅ FAN. Det var honom som jag och Lovisa spanat in sedan vecka 1 här! Så nu ska hon presentera oss för skolans snyggaste kille som PRECIS gjort slut med sin flickvän... NAAAJS!!

Sedan blev det bio, den amerikansksa varianten av Milleniumn med tjejerna. Den var riktigt bra gjord men slutet spårade ur totalt då det inte alls var som i den svenska filmen. Dock kredit till fransmännen som översatt den svenska titeln och inte den amerikanska:

Svenska: Män som hatar kvinnor
Amerikanska: The girl with the dragon tatoo (så jävla gay titel, förstör typ halva filmen)
Fra: Hommes qui n'aimeaint pas les femmes (betyder samma som den svenska)

Idag har jag gått en ritkigt lång runda med doggen Ylla! Gick ända till min baskethall så att jag ska hitta och gå av på den närmsta hållplatsen IMORGON när jag ska spela mathc med laget gaaaah.
Får egentligen inte spela eftersom jag inte fått läkarintyg och betalt medlemsavgiften men coachen ska fixa ett "falskbasketlegg" till mig haha, NAAAJS! Kommer vara med i start 5an naajs!

Kan dock bli hårt imorgon för ikväll bli det utgång ALL IN!!!! Taggad till max!

PS min värdbror kom nyss in och blev askrämd för jag sitter i data rummet där jag inte brukar sitta, bara för att få bättre täckning haha. Så var det mörkt så han blev rädd när han öppnade dörren och jag satt här höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0