Godermorgon stånd!

Helloo da blogg. Om 10 minuter ska jag börja gå till skolan... och då börjar jag inte ens förrens klockan 9. Ja ni fattar att jag måste kämpa här när jag har haft alla min skolor Lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet, och 1,5 år i av gymnasiet 5 minuter ifrån mig. Men det känns bra att vara lite bonde och få testa på hur alla andra har det. Typ Tilda, Gabbi, Anna, Frida, Ylva.... ja listan kan pågå i all evighet hehe!

Idag ska vi ha lite fest på Mederic (den svenska skolans lokaler), bestående av lite trevliga lära känna saker. Ska bli intressant! Nu måste jag försöka lämna rummet utan att stöta på Tangay med typ handuk eller endast iklädd kalsonger... kan bli en svår utmaning! Men sådanna är man ju vana vid här nere hoho. gammal goding!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beräättta det roligaste som hänt än så länge och det jobbigaste som hänt???++++

2012-01-06 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0