Amanda o jag!

Jag och min käraste vän Amanda JP har ju hängt ihop sen way back, och ni trogna läsare vet ju att jag höll på och dona jättemycket med en present inför att jag skulle åka som var till Amanda.

Nu tänkte jag iafl lägga ut lite godingar från denna SCRAPBOOK som då alltså var det som jag höll på med.

DESSUTOM vi jag veta igår att Amanda får bo här hos min värdfamilj när hon kommer hit på sportlovet. Är det inte helt jävla underbart? När mamman sa det när jag frågade om billiga vandrarhem, var första gången jag kände mig riktigt 100 % lycklig i detta Baguetta-land.

Anyways, här har vi alltså ETT LITET urval av den enorma bok jag fyllde:

framsidan till denna, ja man kan väl minst sagt säga bibel eller eliten av memoarer

Första uppslaget.. Mammas kommentar när hon såg det var ungefär såhär "Oj pussas man på munnen sådär med sina tjejkompisar" och sen en min som sa ungefär "är du lesbisk eller??? men isåfall är det okej..." tack för den du mor!

.
Ibland måste man vara ifrån varandra för att förstå att man hör ihop!





Minnen.. kan tyvärr inte lägga ut så mång aav dessa sidorna eftersom de är ganska privata och pinsamma.


"I look at my bestfriend and think, why the fuck do I love this retard?"


"En bästavän är någon som vet allt om dig, men som tycker om dig ändå"



Och sista sidan! Ja denna boken skulle nog sälja miljoner ifall det var Kissies memoarer men tyvärr är nog de enda personerna som skulle vara villiga att betala ngn krona för denna typ våra föräldrar och den del av våra vänner SAMT alla haters som bara dör efter att få veta ngt töntigt att hettsa med!

PS tänkte inte göra detta inlägget idag men såg så många personer som varit inne de 3 senaste dagarna, nästan exakt samma antal. Kände mig så hedrad att ni är så trogna min blogg så tänkte att jag borde vara lika trogna er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du kan vara lycklig även i "baguette-landet". Ännu härligare att du får besök av Amanda på sportlovet. Vi har det bra här i Egypten. Kalle dyker några dagar, jag slappar vid poolen och pratar med de som hänger vid poolen. Träffat ett annat äldre par som också bor på Väster i Lund! Färgat håret,slingat håret, klippt mig, gjort ansiktsbehandlingar. Handlade shorts, t-shirt, solglasögon till Kalle igår. Prutade s-tan. När vi gick sa säljaren "Iḿ very angry with you"............ kändes ju bra NOT. Ändå visste jag att han fått rätt bra betalt av oss. Puss.

2012-01-11 @ 07:47:59
Postat av: Anonym

bra att du la ut de snyggaste bilderna! <3

2012-01-11 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0