i love how in scary movies the person yells out "hello anyone there?" as if the killer is going to be like "yeah i'm in the kitchen, want a sandwich?

Jag har skräckfilmkväll med Malin och Rebecka at my place. Min värdsyster lämnade oss ensamma för några timmar sen så vi får se om vi överlever natten efter att ha hetsat igång varandra.

Har sett klart The Stepfather, den var faktiskt bättre än jag förväntat mig (hör du det otto?!).. dock var jag och rebecka tvunga att öppna frysen i källaren för säkerhetsskull och kolla ifall det låg ngt lik där... det var ingen där:

Rebecka: Ah skönt
Lisa: Ja fast vad hade vi gjort om det legat någon där liksom...



Nu ska vi leta upp någon ännu läskigarefilm önska oss lycka till!

Vi får se om vi överlever natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0