Dear kindergarteners texting on an iPhone, When I was your age, I had to use cups strung together by a string and pretend it was a landline.

Hello again, idag blev världens segaste idag eftersom min basket blev inställd pga detta...






Vädret... lite snö i Paris och plötsligt är det kaos in da house! Motståndarlaget pallade alltså inte pallra sig hit pga 10 cm snö så matchen blev flyttad till Mars.. fett... not..! Så jag har suttit rastlös typ hela dagen, har dock avverkat skype med Ariel, Mormor och morfar, min bror och med JP. Så det känns stabilt! Och för att inte bli galen av att vara inne i huset hela dagen så begav jag mig ända ut till trädgården i 45 minuter. Jag kastade pinne, gosade med, kastade snöbollar till och blev nerbrottad av Ylla aka Odeur. Det var väldigt trevligt faktiskt och hon luktade mindre nu när hon fått rulla sig i snön lite. Min ena värdsyster skulle iväg så kom ut när jag höll på att fota Ylla så hon erbjöd sig att fotta mig och Ylla! Mycket charmig tjej den där, det är riktigt skönt att hon kommer hem då och då för hon är ubertrevlig och verkar vara den i familjen som bryr sig om mig mest!

Lite godingar från twitter:
Roses are red, Facebook is blue... you look bangable, so I'll add you. ;)

Anybody ever had this conversation before, "OK if we get caught, here's the story..." x]

When karma comes back to punch you in the face, i want to be there.. just in case it needs help. (:

That moment when YOU HEAR A SONG AND EVERY word describes your situation perfectly

Dear paranoid people who check behind their shower curtains for murderers, If you do find one, what's your plan? hmmmm? EXACTLY!

Average girl: *Insert really deep status*- 4 likes ... Girl with boobs falling out: "lol i just sneezed ;)" - 42495 likes.

Theres a difference between... "okay" "okay?" "okay..." "okayy" and.. "k."






Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju gärna uppdatera nu när ja väl börjat att läsa nästan varje dag :) hehehe

2012-02-07 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0