lööörddaaagg

Har ju typ tappat räkningen av veckodagar nu under lovet, höll på att döpa rubriken till inlägget till friiddaaay. MEn iafl nu är det Lördag. Mina kusiner anlände till staden i Torsdags och jag åkte ut och hämtade dem på flygplatsen och eskoterade dem till deras lägenhet i 5e arrondismentet som de hyr fram till tisdag. 

Så nu iafl ska jag träffa dem igen och denna gången på Naturhistoriska museet ! Det ni, museum och plugg och studiebesök på reningverket under lovet, det är annat än sova till klockan 1 och pary party (REBECKA) .



Har dock lite svårt för att lämna huset eftersom det ligger på slashankar i en av sängarna i mitt hus :S ska göra mitt bästa för att köra ut dem så att jag kommer iväg i tid



Enda poosen som funkar idag då inte EN inte TVÅ men TRE feta objudna gäster har ockuperat min haka.. jävla anarkister!

Ikväll blir det party btw!

Kommentarer
Postat av: Enn

Hej.Ser att du bor i Paris.Är Christian Louboutin skor dyrare där eller som här hemma i Sverige & Danmark?:) / Enna

2012-04-29 @ 05:55:30
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej Lisa!

Lovisa heter jag, är 18 år gammal och flyttade till Paris för ungefär två veckor sedan för att jobba som Au pair. Jag hittade din blogg av en slump och ser att även du är bosatt i samma stad. Vad tycker du om Paris? Är det något speciellt jag inte borde missa att besöka osv?? Vore jättetacksam för lite Paristips! =) Du får mer än gärna svara via min mail som jag skriver med.

Ha en bra dag!

//Lovisa

2012-04-30 @ 03:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0