david guetta 7 april 2012

Först och främst tänkte jag svara på dulles kommentarer på förra inlägget, du är underbar och om jag vore en kille så hade jag friat till dig här och nu.. 

Nu kan vi äntligen börja på riktigt ! Tänkte dela med mig lite kort om förra lördagen för om någon har missat det så såg jag ju nämligen David Guetta med Kajsa och Dulle... eftersom denna helgen har inte varit och lär inte bli något att hissa i flaggstången direkt. 

Kvällen började på mitt hotellrum eftersom mami och papi gled runt och hängde runt i Parre så att vi kunde föra där (tack för det mor o far <3).





Kajsa sattsade på en sexxy back!






Såhär såg det ut när Guettish trillade in på queens..



Och såhär var draget någon timma senare.. så papi nu fick du se vad det var du inte fick lov att se live för mig... hö hö....

Och slutligen en liten sorglig men sann historia:

Hur jag såg ut i början av kvällen och hur jag trodde att jag såg ut när jag skakade järnet inne på klubben resten av kvällen:

Hur jag egentligen såg ut:







Och slutligen några av mina favoriter med guettishh.. om jag vore en känd bloggare hade någon säkert kommenterat amen det är ju florida som har gjort den sista låten också hade jag sökt ut massa fakta på wikipedia om hur mkt guetta också gjort den och skrivit ett : SVAR PÅ TAL BIATCHES! Men nu kommer ju ingen kommentera det så då slipper jag det.. skönt att man inte är känd liksom!

Kommentarer
Postat av: Gabi

Amen de är ju florida som gjort den sista låten...

2012-04-14 @ 23:20:12
Postat av: Das Papi

lov å se... det verkade ju lite seeegt iaf ;-)

2012-04-20 @ 00:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0