When nothing goes right, go left

Tjabba tjena mina SJUU trogna bloggläsare!! Japp ni läste rätt, läsar antalet har idag ökat till 7 unika besökare, kan bro på att jag introducerade min blogg för mina kära klasskamrater idag (gav dem stränga order att gå in på parisbaby.blogg.se). Så nu är det väl bara att satsa på att komma till den dagen då någon hittar min blogg och går in (frivilligt) på den.


Moi en bleu et mes beautiful klasskompisar. Moa i vitt (London) Lovisa blått, fast mest randigt på bilden (Paris) Towe i rött (Madrid) eller ska jag kanske säga mina bloggläsare? Bild från vår space:ade klassfest vi hade för någon vecka sen med NV-Europa klassen. Gotta love Europa! ALLA 96or VÄLJ DET, helst imorgon!

I alla fall, tänkte dela med mig av en väldigt fin sak till alla er, den stora massan av läsare. Det finns EN SAK som gör att jag överlever mina Måndagar. Why is Monday so bloody far from Friday and Friday so damn close to Monday? Och tillochmed ibland längtar till dem (foreveralone). DEN SOM DRÄPER!

En kunglig serie, som har en perfekt kombination mellan spännande mord och inte för överdriven handling. Visst kanske inte så troligt att 5 stycken galna seriemördare skulle slå till i Danmark direkt efter varandra, men vi kan bortse från det. Serien är perfekt för det är gjort så att varje mord-serie utspelar sig under två avsnitt.
Alltså mycket bättre än dem morden de ska hinna klämma in på CSI under 40 min tid, men inte så drygt som om alla 10 avsnitt skulle handla om samma seriemördare. NYTT MORD IKVÄLL - se det good folks!



DEN SOM DRÄPER - en måndags räddare i nöden. Se det på tv4 klockan 21. Helst med godis o en påse cheese crunchers (hoppas ni förstår nu varför min blogg inte står under kategorin träning o hälsa). Det har ni förtjänat efter att ha överlevt måndagen som alltid är början till ett hav av bajs innan ni skymtar den turkosa lagunen på fredag eftermiddag. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0