Here we go...

Tjabba!
Första gången i mitt hela 17 åriga liv OCH där har jag redan ljugit. Skaffade faktiskt en blogg då när det var som mest inne 2007-2008. Tror att jag skrev typ 3 inlägg varav två var töntiga dikter om en kille jag var kär i.
Haha vet inte om den finns kvar där ute någonstans i cyberrymden? Hoppas inte, och om den gör det hoppas aldrig att någon hittar den.

I alla fall, har länge velat ha en blogg MEN tycker det är sjukt mainstream och töntigt, no-offense!! (förutom dem kungarna som har jättemånga läsare OCH mina tjejkompisar som har bloggar såklart haha) MEN nu ska jag ju faktiskt åka bort. Så KANSKE kanske har jag någon här i Sverige som bryr sig om mitt liv såpass mycket att dem vill följa det även när jag inte är i Sverige längre. Man kan ju alltid hoppas...

Så vad är grejen då? Jo jag åker om 37 Dagar (KÄNNER INGEN ÅNGER) till Paris och stannar där 160 dagar. Oooppaaa (svar ja: min favorit bloggare är Paow).

Jag och min vapendragare Lovisa, bästa vapendragaren man kan ha i Paris. TRO MIG
Moi et ma vapendragare Lovisa till höger, den BÄSTA som finns tro mig. Vi kommer rocka Paris!


Kommentarer
Postat av: Dulle

Tänkte att jag skulle bli den förste som kommenterar din blogg (YES!!!), och tro det eller ej men längtar som fan att åka till Paris och spendera en hel del tid med dig och alla andra frenchbuddies!! <3 Btw, snitsiga skämt du får in då och då ;) hahah

2011-11-28 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0