Bonde Söker Fru EPICFAIL

Igår när jag låg i min säng och såg på Bonde Söker Fru (perfekta programmet att se innan man somnar, så drömmer man bara fina drömmar) så hände något väldigt hemskt. Precis när Per-Olav (han kanske inte heter exakt så, det r ju två bönder som heter typ samma namn, vilket är väldigt förvirrande) ska berätta för Helene om han har valt henne eller inte. Så försvinner uppkopplingen till TV4 och jag kan inte se vidare på avsnittet. EPICFAIL

Blev väldigt ledsen, men sitter och ser på det nu i alla fall. Dessutom har jag fått TVÅ unika besökare på blogen WOHOO!! (dock lär väl en av dem vara jag själv, så kanske inte borde bli för exalterad...) MEN ändå.

Snart bär det av mot skolan, PÅ EN LÖRDAG.. CRRAAAZZYY I KNOW! Men, på Polhem är alla Polare. Även på Lördagar.

Per olav i tårar.
Per Olav i tårar innan han ska fatta sitt LIVS STÖRSTA beslut.. som jag tyvärr inte fick ta del av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0