Back from da gym

Blev mest massa skitsnack och en del gymmande idag med Ninis och Becu på EOS.
Jobbade dessutom vidare med mitt livs-projekt att kunna gå ner i spagat (eller heter det kanske split) iafl det när man har ett ben framåt och ett bakåt. Har bara några centimeter kvar nu, så jag kämpar vidare!

Eftersom den lille sööda blogg står under Skönhet och Mode (eller ngt sådant) som andra kategori känner jag pressen att lägga upp ngt sådant och inte bara massa skitsnack. Here you go mina 19 BLOGGLÄSARE!! kaaaos det bara ökar för varje dag... kan också vara för att min underbara vän Gabriella www.gabriellala.devote.se länkade mig hehe.

Anyways: Dagens såg ut som såhär

Sotade ögon och rött läppstift


Röda naglar med bästa nagelacket i världen (PIECES!!) billigt OCH sjukt hållbart. Mitt silvriga höll i 5dagar innan det hade flagnat av en endaste bit på någon av alla naglarna. Uggle-ring från Frankrike och Earcuff från Ur&Penn, de har faktiskt många sådanna, billiga och snygga! Köpte denna för 20 kr i somras på Burlöv center :)


Här var mitt försök till dagens outfit bild, gick helt åt helvete. Kände mig som världens fjortis och allt blev asfult menmen... får väl öva upp mig... Tröja från Joy och jeans från Gina Tricot (favorit jeansen för endast 400 kr!). Samt en annan ring från en liten affär i Lund-stad, kommer ej ihåg namnet. Halsbandet fick jag i födelsedagspresent men tror att det är från KappAhl eller ngt sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0