You have a million and one reasons to be here!

Alltså den här videon gjorde mig så jävla imponerad. Vet att många säkert redan har sett den, men jag hade inte sett den förrens jag såg ett videosvar till denna videon, på facebook, som 3 av mina vänner hade länkat.

Alltså att den här killen vågar gå ut och göra den här videon är sjukt, jag kan verkligen inte tänka mig att folk fortsatte mobba honom eller lät mobbningen pågå efter de sett den här videon.




Å andra sidan kanske dem ändå gör det, man blir ju ganska oroad när man kollar igenom kommentarerna till videoklippet. Visserligen är det ca 99 % fina stöttande kommentarer som imponerar på mig enormt!

MEN det finns även kommentarer som dessa:

"I don't see any scars you pussy! Cut yourself a little deeper next time you piece of shit"

"what a bitch ass, stop cutting and learn to fight"

"Stop being such a faggot sat crying on the internet to a bunch of people you don't even know... Just either do something about these bullies ie fucking batter them... or give up its up to you to be honest I mean get serious the personality you portayed in this video(faggot who is an easy target) is why you get bullied just sort them out kid"

Och sen visst vissa påstår att detta är en fejk video.. och att han inte är mobbad på riktigt? Men varför ens chansa? Om den är riktigt, osv hur fan kan man sitta och fortsätta slänga ur sig hatiska kommentarer. Exakt sådanna här kommentarer som får 1000-tals barn över hela världen är må såhär dåligt. Och om den är fejk! ÄNSENN DÅÅÅ? Han ger ju hopp till massa andra som också blir mobbade - och ger ljus över ett viktigt ämne - mobbning.

WOW - det här gjorde mig både ledsen, glad och arg haha... aja can't help it att jag har så jävla hög EQ.

OCH TILL ALLA ER HATARE DÄR UTE! Ni fan dumma i hela huvudet, du kommer aldrig framstå som bättre för att du får någon annan att må sämre - aja vissa blev bara tappade med huvudet före när dem var små (i en gryta, men kokande vatten, som ramlade ner för ett stup, i en vulkan, som hade utbrott)... så är det helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0