Worrying is stupid, it's like waiting around with an umbrella up waiting for it to rain

Ska tydligen bli 5 grader och sol på Lördag! Helt klart bästa julafton-vädret enligt mig. Visst jag älskar snöbollskrig, att åka pulka osv men att cykla när det är is och man håller på att köra ihjäl sig själv, blöta skor och blöta jeans. Händer som är knallröda och fingrar som man knappt känner.. nja står nog hellre över det iår. Antar dock att det kommer komma snö, med tanke på de galna vintrarna vi har haft nu 2009 och 2010.. men förhoppningsvis blir det när jag sitter och chillar i Pariiiisssss!! Så sjukt att jag måste börja packa och att om snart 12 dagar är jag iväg. Galet, galet galet!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0