When I propose to my future wife, I'm gonna put a ring in a pokemonball, get down on one knee, and say "I choose you".

Skulle fixa med Amadas present men nu har det gått nästan en timme och jag lyckas inte koppla min laptop till skrivaren och eftersom Pappa har en ny dator som bara han kan logga in på så är mitt liv ganska kört...

Veckanss bucket:

Att bryta ett ben har stått på min innan-jag-dör lista sedan länge tillbaka.. vet inte riktigt varför men det känns som något man måste vara med om för att fatta hur det är, typ basic upplevelse... dock verkar jag ha starka ben samt inte så mkt otur för jag har aldrig ens varit i närheten av att bryta ngt.. förutom mina underbara naglar dårrååå (svar ja jag saknar Henke redan :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0