I don't want a lot for christmas, there is just one thing I need

Hello hello in da house da blogg. Idag har varit en dag full med känslor. Jag har sagt hejdå till ungefär 3/4 av min klass som inte kommer spendera de kommande 6 månaderna med mig... och ni vet hur mkt jag älskar min klass! Idag blev jag påmind om allt som jag hade förra julen som jag inte längre har. Förra julen var den lyckligaste julen i mitt liv. Det var helt enkelt underbart! Denna julen kommer säkert också bli bra, men inte på samma sätt. Jag har drygt 11 dagar kvar att utnyttja allt Sverige har och erbjuda och jag vet inte hur det ska gå till. Jag är så otroligt lycklig att vi snart ska få åka iväg, men jag är så ledsen för att jag kommer missa flera månader av dem jag älskars liv. Jag får panik nu när jag har så mycket ledig tid, jag har ju verkligen massa jag vill göra dessa 11 dagar men samtidigt ingenting jag måste göra. Det känns jobbigt, nästan som en fånge som kommer på frifot. Nu när alla rutiner, gå i skolan och plugga är borta finns det så mycket man vill och kan göra. Men jag känner mig helt stumm, vet inte var jag ska börja.

Idag började iafl jag och min älskade klass dagen med knytkalas och HeyBaberiba! Helt underbart, precis så som bara SP2B kan... det fanns helt galet goda kakor.. ja obeskrivligt. Sedan bar det av för julavslutning på Idrottsplatsen. Idol Sassa sjöng, men hon fick långt ifrån lika ståenda ovationer som KAJSAAAAA från min klass. Hon sjöng solo så jävla king, när alla andra spelade och sjöng med sina ensemblar. Hon var SKITDUKTIG och jag skrek som en gääälning! Hade en väldigt söt outfit.. har dock inte tagit ngn bild på den :(
Här är en bild på mig och mina finaste, innan vi gick in på Badhuset. Kommer kännas tomt utan dem, det kan jag lova!






Höhö några godingar från mitt favorit-tvprogram som liten. Önskade mig säsongerna på dVD i julklapp kommer jag ihåg, får vi se vad det blir för ngt iår. Jag har ju önskat mig att hoppa fallskärm men mamma verkar tveksam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0