ALCOHOL - because no great story ever started with someone eating a salad

Amen hallå idag igen da blogg. Nu är det såhär att jag pallar inte blogga för jag vet inte var jag ska börja... många tror kanske att när man inte bloggar så är det för att man har inget att skriva osv. MEN så är det icke, jag pallar inte blogga när jag har asmycket att skriva för jag vet inte var jag ska börja...

iallafall.... klassfesten igår var LYCKAD - dock lyckades jag som vanligt inte hamna under bordet förrän precis i slutet av festen... som jag alltid gör eftersom jag inte blir lika lätt berusad som mina kära vänner.
HAHHAHA kan säga att jag lyckades bra med att göra några "I wasn't that drunk" hämtade från mitt eget liv..
T.ex.

"I wasn't that drunk"
"Dude you ate someone else's leftovers at Burger King and said 'it tastes a bit old'"

Haha kvällens skönaste.. en annan 

" I wasn't that drunk"
"Dude you rode straight into a hedge, so I told you 'maybe you should go on my luggage rack instead'... and you agreed"

Ska lägga ut bilder också eftersom alla var så sjukt snyggt utklädda.. asså vår klass är verkligen grymm!! Orkar dock inte ladda över bilderna till datorn, håller fortfarande på att rehabilitera mig från gårdagens omgång av drickspel som heter Busstur.. då jag förlorade 25 gånger irad...


Knatte, Fnatte och Tjatte

Danny och Sandy

Vindruvorklasarna, så jävla kung!

Bilder från facebook mannen - finns tyvärr inte med på en enda av de 80 bilderna på min egen fest hahhaa... MEN har massa fina bilder på min outfit på kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0