Ummummumm.. hörde jag efterfest?

Nu har vi kommit till vecka av sorg. En vecka då man borde ha sin flagga på halvstång, för att visa sin respekt för att vi alla gått minste om en väldigt bra vän. En vän som alltid fanns där och en vän som alltid fick mig att skratta oavsett vad! Denna vännen är tv6:s program KARATEFYLLA.

Jag vågar nog påstå att detta är den klockrenaste humor-serien jag har sett, den tar t.o.m. solidan, playa del sol och allt! Dem skämtar om allt tabu belagt, alkolhol, sex, racism och allt annat möjligt.
Denna veckan sändes dock säsongen sista avsnitt! Men eftersom det finns på tv6 play och inte annan skit som t.ex. tv4play när dem tar bort det efter några dagar. Så kan jag iafl börja se om det från början igen. Tack o lov!

Dock kan jag inte beskriva med ord hur bra det är, så ni får här några filmsnuttar som finns ute på youtube.
Men det bästa finns tyvärr inte på youtube så asa er in på tv6play nuu!!
http://www.tv6play.se/play/257092/?autostart=true <-- SE HÄÄR, säsongens roligaste klipp enligt mig!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0