Though life

Livet suger litegranna, höll på att fixa jättemkt med Amandas present och tog mig i kragen, men sen fick jag jävla samma tekniska problem idag igen trotts att det funkade bara för någon timme sen. Dagens I-lands problem är fan tekniska saker som inte funkar, typ sånt man räknar med och om det inte går och fixa så är det liksom kört. Man kan inte tejpa ihop det eller ersätta det med något annat JÄÄÄVLA MÖÖG. Har sagt hejdå till min bästaste vän Ariel också, det var inte sorgligt eller så men det kommer det att bli... inom snar framtid. Äsch nu ska jag försöka rädda livet genom att tagga Paris om snart 3 dagar...._!!!!!!!! Äta nachos med mamma och åka iväg och träna med Pappa. 



Eheheheheheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0