Someone told me i was immature Guess who's not allowed in my tree house now. PFFFT.

Dagens mer och mindre seriösa outfitbilder haha. Som sagt håller fortfarande på att jobba på det här med dagens-outfit så amatör bloggare som jag är.


Linné från Weekday och Skinnjacka från Amoress- Stockholm.
The usual jeans och stövlar.




Nom nom nom, sött, sött



Mina favoritstövlar från Tommy Hilfiger, LOVE EM <333

PS om ni undrar vad det är för bandage jag har på höger handled så kommer det snart en het-story om det. Har jag blivit emo? Bröt jag hanleden när jag var Ninja idag på idrotten eller har jag blivit biten av en vampyr? Fortsättning följer... du du du du....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yo go Lisa!!! Jag väntar tålmodigt på den där historien duuuu!/ Trogen läsare

2011-12-15 @ 17:45:25
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0