So many girls fall in love with the wrong guy, simply because the wrong guy usually say all the right things

Väääärdfamiljen HAAAAR fortfarande inte svarat... hatar verkligen att vänta på sånna här grejer.. bud på att inte kolla mailen förrän på fredag eller ngt.. då har dem ju förhoppningsvis svarat... så slipper jag bli besviken alla 15 gånger om dagen jag kollar och det fortfarande inte har kommit ngt svar... fuck dem kanske ångrade sig när dem såg mina bilder och kontaktade värdfamiljsansvarig och sa att det här går inte... aja hade varit kul att lära känna dig Tanguy ! :'(





Gav en Spiderman eltandborste till min bror som fyllde år idag.. han fyllde 9 19 ! Haha nej men ska följa med honom och köpa kläder och skor också faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0