Seize the day or Die regretting the time you lost

Tjabba tjenare bloggen, igår var en ganska dålig blogg dag får jag säga.. bara 2 inlägg ajabaja. DOCK syntes det INTE på statistiken då jag hade nytt rekord på läsar antal :D känns som att det är dömt att misslyckat.. eftersom toppen höjs för varje dag så kommer ju snart komma den dagen då jag inte lyckas toppa det. Igår läste ca 30 pers min blogg.. tveksamt om vi kommer upp i det antalet idag. MEN VI FÅR LA SE!

Idag känns som en helt okej dag, vaknade upp i samma säng som mina underbara blondiner Becu och JP, ändå kunglig start på dagen? Vi sov hemma hos amandas mormor och morfar, som har en lägenhet dem knappt använder då dem värsta rika och kungliga eftersom dem BOR i NICE mesta av tiden (kommer hem till Sverige lite sådär när dem känner för det... ungefär så jag också ska ha det i framtiden!).

På dagens planer står det PLUGG... plugg och lite mer plugg. Ska nog stanna hemma ikväll, kanske se en film med min mor som komiskt nog har nackspärr... ser ut som en idiot när hon går runt med en "boa" liknande halsduk i blått som glittrar som hon virat 20 varv runt halsen :)

Igår kände jag att jag var TVUNGEN att välkommna helgen med största respekt. Det vill säga fånga kvällen och hitta på något relativt underhållande. Så det blev förfest i lägenheten då med massa trevliga personer sen vidare till en go kille som hade krök på KG i Lund (wohoo Lunds getto... tur att jag höll hårt i kameran hela kvällen!!)


Mys i soffan i lägenheten, mina goda kamrater Amanda JP och Rebecka HH samt: [email protected]
Hör av er om ni vill ha autograf o liknande..


Här mina 30 - mansslukande (antar att de flesa av er är tjejer?) har ni en av mina snyggate killkompisar. Vi kan kalla honom El Robanoe. Som ni ser på bilden har han värsta modell-face:t och det som döljer sig under den svarta t-shirten är inget mindre än SEX fina saker (8 om man räknar med hans köttiga-bröst) och det kanske börjar närma sig 8 nu.. vem vet upp till er att ta reda på. Som ni även ser körde han enligt "THE GAME" igår - Hur får man ligga? Nmr 243. Ha Bieber frisyr! Vet ej om det funkade , det förtäljer inte histoiren

SKÄMT åsido.. Robert är en väldigt snygg, smart och trevlig pojk. Tänk på det om ni skulle träffa honom någon gång och han raggar på er!!


Den här bilden var nog något slags försök till facelook osv haha.. fråga mig inte. Iallafall håret var lockat och väldigt mycket volym i början av kvällen (lite tuperat) men.. vid bildtillfället har uppenbarligen min fina styling försvunnit hehe.. lösögonfransarna var på också ! JAG ÄLSKAR DEM! Det blir skitstor skillnad på dina ögon och därmed på hela ansiktet och faktiskt hela din look. Fick ett 3-pack med fransar från H&M när jag fyller år, dem funkar bra och var mest troligt väldigt billiga. REKOMMENDERAR STARKT! Det är sjukt klurigt att få på dem i början men övning ger färdighet och ha alltid med flaskan med lim!


SIST och faktiskt också MINST har vi en bild på mig och min lilla fina vän Clara <3
Hon är full av energi, underbar och rolig, avslappnad och snygg. Perfekt som bänkbuddy på spanskan och som sällskap på fest. Clara har bloggat sen väldigt länge tillbaka MEN har numera blivit sjukligt dålig med uppdateringen! Fy fy på henne... hoppas att hon skärper sig nu när jag åker till Paris så även jag kan få lite uppdate om vad som händer här hemma...

Om ni har lust att följa min andra blonda halva, eller bara kolla igenom hennes smexiga bilder, fina kläder osv (hon är much-more-of-a modebloggare än mig kan jag säga) så hittar ni henne häääär: http://clarabellah.spotlife.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0