People change, things go wrong, shit happens and life goes on.

Ska ju iväg ikväll och se Twilight filmen, men innan dess ska jag träna... insåg dock nyss att.. jag har nog inte sett 3:an ??!!! Kollade på trailern några scener och sånt, känner inte alls igen det. HAHAH pallar inte om jag inte sett den att jag ska se 4:an nu så kommer jag fatta noll. Det senaste jag kommer ihåg är att Edward ska gå ut från någon kyrka och typ "avslöja" sig själv. Är det 2an eller 3an ?? Anybody?

I vilket fall som helst hinner jag inte se 3an nu innan... så jag får göra som alltid. Sitta som en idiot med ett stort leende och låtsas att jag vet precis vad som händer runt omkring mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0