Om du börjar dagen med att le, så har du redan då maxat dina chanser för en go dag

Nu ska jag snart iväg till skolan. Lät mig själv ta sovmorgon från franskan jag menar vad förväntar dem sig, att jag ska gå till skolan skriva en franska uppsatts, skriva engelskaprov direkt efter det och SEN göra ett mega-enormt matte-B prov...? Vi är ju faktiskt bara människor, och morgontrötta, anti, rebelliska tonåringar dessutom. Alltså så höga förväntiningar kan man faktiskt inte ha. Måste bara komma ihåg att sjukanmäla mig snart så att jag inte får ogiltig frånvaro och sms hem till föräldrarna...



Idag blev det dessa kläder som landade på kroppen, grå-kofta från H&M, silver-röd-randig klänning med en halsbandsliknande sak som sitter fast i klänningen - från utlandet och ja svarta tights från inget mindre än Netto haha det ni. Jag lever verkligen inte upp till blogg kissie/kenza idealen som kommer där med plagg för minst 1000 spänn, nejdå!

Behöll mitt lockiga hår från igår också, sjukt skönt att slippa fixa det, Oooeeeuöööhh tänker ni duschar/tvättar hon inte håret varje dag.. fynfaaaan vad äcklig hon är. Jaja säger jag, I was born this way lalalal... ha det BÄST och önska mig fedelycka till på Matte-provet är fett nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0