Oh no, don't worry about me.. It's not like I have feelings or anything

Idaaag äre kaaaooss, men har iafl köpt julklappar vilket känns väldigt bra! Ska ta och slå in dem nu efter ett typ evigheters långt bad, om ni vill veta varför... stay tuned!

Hej igen! Iafl så kröp jag ner i badet satte på ett DH avsnitt på minidatorn och chillade. Sedan ringer jag hem till Ariel för att kolla om jag kan låna senaste HP filmen eftersom jag itne sett den (SHAME ON ME!). Då får jag veta av Ariels mamma att de ska til Luxemburg, vilket jag redan visst, MEN att de ska till Luxenburg nu... precis i minuterna jag ringde. Så jag springer upp drar på mig mjukisbyxor, hoodtröja och ja INGET annat (ännu en gång SHAME on me somfan)  cyklar till Ariel (hon bor runt hörnet på min gata men ändå). Ca 20 mi senare är jag nöjd och belåten hemma igen... men då när jag ringer till JP så konstaterar vi att vi inte alls pallar se HP-filmen.. och all denna extrema action helt i onödan. Aja fick som sagt värma upp badet igen hoppa ner i det, se klart DH-avsnittet osv. Så det blev ett grymt långt bad. Men nuuuu blir det julklappsinslagning innan mamma kommer. 

Köpte ett ben till Smilla i julklapp, dock var hon med när jag köpte det... så nu kanske det inte blir ngn överraskning :( men hundar har väl ganska dåligt minne så om jag har tur har hon redan glömt det. GÖÖÖTT!

"I check behind the shower curtain for murderers when I go into the bathroom"

"That spider is more scared of you than you're scared of it." ''Oh really, did it tell you that?!"

"Attractive person: wow, you're cute .. me: what kind of sick joke is this?"

"I wasnt that drunk. . ." dude, you put your iPhone in a blender because you wanted to make
apple juice











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0