Not having an amazing body, because lets face it, food is better! [LIKE]

Idag åt jag världens godaste skollunch och alltså inte på skolan då, det säger sig själv...

Thai och Sushi med Lovisa för ENDAST 70 kr. Det är buffé så man får ta så mkt sushi och thai-mat som man orkar (vilket resulterar i att jag och Lovisa just nu håller på att spricka). Vi hade nästan 2h lunch så vi satt där i all evighet och åt (95% av tiden) och pluggade (3% av tiden, får inte inte glömma de 2% när vi satt och klagade på hur mätta vi var).



Moi et ma petitte bébé <3
Jag rekommenderar detta stället starkt! Det får 4 av 5 köttbullar. Ligger på gatan mittemot domkyrkan i Lund. Ganska nära hörnet vilket man kommer till stadsbiblioteket om man svänger runt. Så ja det ligger runt hörnet om ni kommer fr station och går på den gatan vid stadsbiblioteket och Glorias.
Kan tyvärr inte meddela vad stället heter eftersom.. det heter några kinestecken :) men 70 kr folks billigt, gott OCH MASSA MAT!

Kommentarer
Postat av: Dulle

75 KR FAKTISKT!!!! :P hehe, gillade det där med dem två procenten ;) och btw om det fanns en gilla knapp hade jag giiiilllllat!

2011-12-12 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0