Musik, lycka och mjölbaggar

Hello hello snart är det dags för säsongens SISTA den som dräper.. kan knappt fatta det. Det har liksom varit min och mammas grej nu under 10 veckor att vi sett på det varje Måndag.. men detta är sista Måndags kvällen med DSD och nästsista måndagskvällen med MAMMA !!! Kan inte fatta det... alla ni som känner mig vet att mamma är min klippa, min bästavän, min betjänt och min inspiration. Ett liv utan henne är omöjligt, och 5-6 månader utan henne lär väl bli PRECIS så att det går att överleva.

Idag tänkte jag i alla fall göra havregrynsgröt (okej..okej... ni genomskådade mig redan där, jag tänkte göra CHOKLADBOLLAR okejdå...) och så upptäckte jag massa små djur i havregrynspåsen :'( ...
Tyckte det var relativt äckligt och slängde påsen... men äventyret var lång ifrån över där. Sedan märkte jag att en hel EPEDEMI!!! hade spridit sig i vårat hus. Tänk.. här trodde man att man bodde ensam med ma o pa, bror och såklart en massa Firrar MEN NEJ vi hade gått oinbjudna gäster (förutom de regelbunda finnarna som dyker upp på hakan då o då..). Med andra ord: Hela hyllplanet var fullt med dissa minimala MEN inte mindre äckliga för det.. djur. Så när jag öppnade fler paket så märkte jag att även där hade de små jävlarna bosatt sig. Slängda alla paket i diskhon och ringde sedan mamma såklart.. som tog hand om resten när hon kom hem. Som sagt VAD skulle jag gjort UTAN MIN MAMMA ??!!

Sedan blev det i alla fall Spyx-konsert med Ariel på Mejreriet. Det var proppat med folk och såklart kom jag o Ariel inrullandes i sista sekund. MEn vi hann precis betala och hänga in våra jackor innan första bandet skulle spela och därmed mes Amigos! Otto James o Elvin rockade scenen tillsammans med ASTTAAA och ett antal till. Såg även Leni (Laila-laila hur du rör mig aha..laila laila... från idol U remember), och hon var så mkt bättre än på TV det är sjukt vad den sortens nervositet kan göra med ens röst. Iafl de var alla JÄÄÄTTEEEDUKTIGA och jag var såklart extra stolt över min main man Otto som bar de mest fantastiska discobrallorna under sista låten hahah...

Sen blev det taimat på en restaurang med mamma för att fira FRIHETEN nu efter alla jävla prov som är över. Geografi provet gick ASBRA allt tack vare Dulle ahha.... behöbve rnog inte säga mer än så (A) även psykologin och svenskan rullade fint :)


Otto och Elvin i deras fräcka outfits!! Riktigt dålig mobilbild jag vet.. om jag hade vetat att sådanna här spiror med sådanna här brallor skulle visas upp under kvällen hade jag lätt tagit med kameran!!

Veckans bucket:












Kommentarer
Postat av: jocke

jag avgudar dig lisa jag älskar din .....

2011-12-20 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0