Kaos in da house

Först och främst måste jag säga fyfaaan vad kaos att det bara är 6 dagar kvar.... helt jävla otroligt! Kommer fortfarande ihåg det som igår när SYO:n infomerade om att i Februari-Mars någonting skulle vi börja med våra ansökningar. Och nu står vi här.. 9 månader senare och tiden har gått så jävla fort! Att vi har hunnit gå 4 månader med vår klass är också helt otroligt. Känns som igår när jag stapplade in i klassrummet.. kollade mig runt omkring och satte mig fort som fan brevid Johan Reimer så att det kändes lite bättre...

Och för det andra må jag säga att som den superbloggaren jag är som uppdaterar 24/7 så är jag väl ganska besviken på mig själv.. men det får väl bli någon förberedelse inför Paris, med tanke på allt man ska hinna där OCH hinna hålla kontakten med de här hemma så lär bloggningen komma som sista prioritet. MEN det ska vi nog också klämma in.

Senaste dagarna har det blivit förberedelser inför jul, har sovit över med kompisar och sedan hos min Mormor och morfar.. det gäller att ta vara på det sista nu! Nu ska jag snart börja fixa med min present till min käraste vän JP sedan bär det av mot Step med henne på Gerda... behövs verkligen nu efter julmaten kan jag då säga! Som Pauline i klassen sa "Vi får akta så att vi inte får övervikt på oss själva på planet" .. ni skulle nämligen sett vårt knytkalas sista skoldagen HELT GALET!

Några godingar fr klassfesten som Ä NTLIGEN kommit upp på facebook... efter att jag försökt om och om igen!


Pirates of the Carribean gänget! Vissst var vi grymt utklädda! Bilden representerar även mitt riktiga liv... alla vill ha mig men inte många kan få mig.. osv...

Alice i underlandet, också grymt jobbat!

Haaarry Potter unt das tellietubbies i bakgrunden!

Piff och Puff - också riktigt grymma!


OCH SIST men inte MINST!!


Jag och mina bästa Paris-babes !!
Hade aldrig klarat mig utan deeeeeeeeeeeeem!! Om de inte också varit påväg mot Paris hade det varit nu typ "What am I gonna do when the best part of me was always you".. men NU kan jag stolt säga IS YOU - och jag är så jävla lyckligt lottad ska ni veta!

PS kom på ett nytt uttryck nu i jul: Kaos in Da House... det är rätt lätt att fatta vad det betyder och dessutom rimmar det.. TOPPEN VA ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0