kaaaaaos utan pauuss

Igår var väldigt väldigt mysigt. Dock blev vi lite besvikna när vi insåg att "Julie" som Hillary Duff skulle börja träffa i den andra filmen var en kille och inte en tjej... där rök vårt lebbtema!

Men idag däremot 5 DAAGAR KVAAAAR -ingenting med andra ord! ... vet inte var jag ska börja någonstans måste packa ihop mina saker nu så att jag kan lämna rubb o stubb hos Kajsa idag, då vi är ett gäng som delar på en stor låda som hennes pappa har fixat så att den skickas ner till Paris. Måste städa mitt rum, hämta ut mitt stipendium på banken, köpa skor med min bror, träffa en kompis, och gärna se ngn handbolls match nu när Lundaspelen r igång!

Aja jag kommer inte längre för att jag sitter här... bäst att ta tag i livet - nu kom mamma hem så då är vi iafl två om det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0