Just go ahead and hate on me and run your mouth So everyone can hear Hit me with the worst you got and knock me down Baby, I don't care

Godmorgon mina fina 10-30 läsare. Idag är det söndag, men känn ingen ångest för det! Många tänker att fan nu är det Måndag imorgon igen, men fortfarande ni har typ 35 % av helgen kvar. TA VARA PÅ DET!!! 

Börja dagen med den här låten så blir ni nog på topp ska ni se:


Viiiiisst den är sjukt töntig.. men det funkar alltid för mig iafl!


Occch för att börja dagen på det bästa sättet man kan, med att SKRÁTTA så kolla på det här klipper: Ge det iafl en minut så kommer ni ändå vilja se hela haha....
Hahahhaha jag pallar inte! OCH Svar JA: De är seriösa och svar ja de pratar med deras riktiga röster. Och svar JA: Man får ha roligt på andras bekostnad så länge de inte mår dåligt av det. Och ärligt talat så tror jag inte Freddan bryr sig.. cAUSE HE TAKES NO FUCKING SH*T !!!! IF U NOW WADDA MEEN NIGGAAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-12-04 @ 22:53:25
Postat av: Lisa

Tack JP!

2011-12-05 @ 07:48:26
URL: http://parisbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0