Imorgon är jag FRI

Nu är det snart dags för psykologiredovisning, svenska tal och GEOGRAFIPROV!
Fattar inte att vi ska ha allt dethär på en dag och jag fattar inte heller att jag inte har förberett mig mer haha men som sagt det finns nog knappt någon jävel där ute som gillar att plugga och som faktiskt gör det inför allt man har i skolan ( om du är en sån, KOMMENTERA INTE det nu...kmr bara få mig att må dåligt ). I alla fall .... måttot måttot måttot känn inger ånger men försök även att inte känna ångest! Så nu kör vi! Ska förhoppningsvis kunna byta prov med någon bänkgranne också så vi ska nog komma ur det här levande med helst ett VG- eller liknande.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0