I'll whip your head boy - U know whatta mean

Ooops I did it again, jag började plugga alldeles för sent till ett prov. Har hållt på med geografin ett antal timmar idag.. dock med pauser annars hade jag aldrig överlevt. Och jag märker nu att jag kan absolut långt ifrån allt och jag har absolut inte hunnit göra allt jag skulle göra... påväg mot en Samhällsprovet-förra-tisdagen favorit i repris? Jag ber till gudarna att det inte blir så!

Har fortfarande inte lagt in bilderna på datorn.. shame on me!
Nu ska jag snart fly livet och spela basket med pappa och de andra gubbarna i Ma&Pa laget haha, veckans höjdpunkt.. nu kör vi! 

Och Olof om du läser det här... FUUUUCCCK YOOOU, FUCK YOU AND YOUR FUCKING BERGARTS!! I FRIKIN KILL U IF U MEET ME IN  DA STREET. You heard me ?!! I aint gonne learn SHIT about maddafacking MAGMA and METAMORFA BERGARTSSS... I'LL WHIP YOUR HEAD BOY ANY FUCKING TIME:: !!!!!!


Don't you mess whit me you piece of MYRGINGER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0