I wasn't even that drunk

Hahahahha hittade nyss ett roligt internet fenomen, har sett det innan men det var riktigt länge sedan. Man säger I wasn't that drunk, och sen säger en kompis ngt man gjorde för att bevisa motsatsen t.ex;

"I wasn't that drunk!" "Dude, you grabbed that guys penis and yelled 'EXPECTO PATRONUM'!"

Skrattar ihjäl mig, dels för att jag måste trösta mig själv då "you have watched 72 minutes today" kom upp när jag kollade på DH för att fly undan Samhällskunskapen och dels för att jag är foreveralone och detta är faktiskt roligt, läs och njuuuuut;





Min favorit !!! :


Svampbob bor ju i en ananas U remeber? Haha detta samt att skita i Shk gjorde min Måndag, PUSS

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hahahaha ÄLSKAR detta inlägget lisis :D

2011-12-18 @ 17:09:49
URL: http://gabriellala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0