I want you to know something, but I don’t want to tell you, so I’m going to let the first 3 words of this explain it to you.

Såg nu på Apollo att man kan fly kylan och livet för bara 1000 kr !!! Om man åker imorgon och kommer hem på julafton. Ändå fett najs... inte så att man missar något övedrivet roligt. 
Att slippa 50 sidor geografiprov för att få flyg och hotell på Gran Canaria i en vecka för 1000 kr är inte något jag hade bangat.....


Översta bilden från Kreta i Juni, och den undre fr Turkiet i Augusti... taaaaaa mig utomlands med mina fina vänner igeeeenn!!! Och ja jag tror ni räknat ut redan här vilken som var sommaren 2011s signatur poose. Måste komma på någon fräsig till Paris!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

LISA nu kör vi!!

2011-12-16 @ 19:27:07
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0