I saw something that reminded me of you today. But don't worry, I flushed it.

Idag är en bra dag. Mycket bättre än igår! Min sak till Amanda är i princip klar, kanske lägger en sista insats imorgon men för övrigt är den redo. Ska ta massa bilder på den och lägga upp här också, är så stolt hehe! Risken för att hon är inne på min blogg och läser detta (så intresserad av mitt liv är hon inte) är väldigt liten MEN varför ta risken att förstöra det nu när jag lagt massa timmar på det.

Iafl, dagen bestod av förutom att fixa presenten, baka 3 kladdkakor till min avskedsbrunch eller ÄGG BACON OCH SISTA CHANSEN ATT SE MITT FULA FACE, som jag kallar det på facebook :) . Hjälpte mamma lite när hon gjorde hemmagjorda Macaronnes/Makroner - vi ska nämligen ha tema Paris på nyårsmiddagen imorgon (som om man inte kommer få nog av Paris kommande halvåret....). Sedan blev det också att säga hejdå till en av mina lojalaste vänner. Någon som alltid stannar när man säger vänta och någon som alltid är lika glad att se mig varje gång.




MÖT SMILLA! Anledningen att jag under den senaste terminen försvunnit spårlöst från skolan. Jag och Smilla eller Gullgull som jag brukar kalla henne, har träffats i princip varje dag den senaste tiden. Kommer sakna henne :'( tog iafl en sista hejdå runda med henne!


Drömde också en dröm om en viss person som jag vanligtvis försöker att inte tänka på... men oroa er inte jag spolade ner den i toaletten :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0