I keep my profile public so all my haters have something to do

Tjatja da blogg! Hade tänkt att jag skulle göra ett inlägg om att jag fått min första HAT-kommentar!
Med andra ord första steget mot framgång! För bakom varje framgångsrik person, står en grupp med hatare som fortsätter trycka personen framåt hela tiden.. det visste ni väl?

I alla fall ... fick jag en kommentar som löd typ: Fjoorttiiizz på mitt inlägg om Katte-mössorna.
Självklart langar jag ett riktigt sattsigt svar på kommentaren och känner mig allmänt belåten.

Sen igår på förfesten hos JP (ein af meine beste vänner) så säger hon: Ja jag har läst din blogg...
Jag blir förvånad och säger va: hur visste du om den? eftersom jag inte har sagt det till henne haha (eftersom hon skulle mobba mig för den mest av alla)...

Så säger hon: Jamen vem tror du kommenterade Fjortriiiizzzzzzzz

TACK FÖR DEN DU.. här trodde man att man gjorde stora blogg-framsteg så var det bara min älskade vän som på sitt lilla egna vis ville visa att hon uppskattar mitt konstverk till blogg.. TACK JP!


Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0