FRANSKAN TAR ÖVER MITT LIIIIV

Skulle egentligen sitta och plugga franska nu inför mitt enorma prov imorgon.. glosor... 220 st... grammatik osv... MEN JAG FICK NYSS MIN MAAAADDAAFUCCCKKIIINNGGG VÄRDFAMILJJJ KAAAAOOOOOOOZZZ. Är totalt j'vla övertaggad. Ni förstår väl att jag inte kan plugga nu ???!!
Oooohhh OOOOOOPPPAAAA NU KÖR VI !!
I alla fall. Min värdfamilj bor i västra familj i en förort i området St Germain-en Laye!

Det är två föräldrar i ungefär samma ålder som mina. Dem har 4 barn!! 3 flickor som alla har flyttat hemifrån.
Sen dagens kluring är deras barn Tanguy. Så heter mitt 16åriga värdsyskon som bor hemma med mig då alltså. DOCK har dem inte skrivit om det är en tjej eller en kille??? Och vadfan namnet Tanguy säger ju inte mig överdrivet mycket. De andra barnen heter förövrigt Saskia, Palmyre OCH INGRIDD!! Väldigt spännande kombination om jag får säga det själv.

Förövrigt har mamman egetföretag och pappan är konsult. Deras villa är ganska nyrenoverad och dem är troende katolska (haha hur ska det här gå).

Största minuset:
- Dem bor långt ifrån centrum (om man jämför med mina paris-homies)
- De har bott i Australien så de kan mycket engelska (vill ju prata så mkt franska som möjligt)

STÖRSTA PLUSET
- Att jag INTE kom hos en gammal ensam tant
- ATT DEM HAR EN LABRADOR (har velat ha hund hela mitt liv, men min familj har aldrig orkat ha en hund)


En bild på ett café som ligger i St Germain, tydligen ligger det många restauranger, caféer och butiker i mitt område. NAJS!!
KAN INTE FATTA ATT JAG ÅKER OM 32 DAGAR OCH SNART 4 VECKOR. ÅÅÅH TAAGGAARÅÅÅÅ!!!!
(tyck gärna att jag är töntig, men om ni vore i mina skor skulle ni nog känt likadant)


Kommentarer
Postat av: malin

lets fucking taggaaaa!!!!!!!!!

2011-12-02 @ 12:37:20
URL: http://malinhahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0