Forever alone


Sitter vid
en bänk på geografi lektionen. Har inge bänk buddi för vi är ojämnt antal idag :(

DOOOOCK går jag inte dagen om miste för det. Och om ni tror att jag utnyttjat tillfället och lyssnar på vikarien och vad han säger. SÅ HAR NI FEL. Sitter och skrattar för mig själv hahha. Faktiskt riktigt roligt, tänk att man kan ha så kul med sig själv.


Gjorde det här collage- Gissa läraren. Med vår geografi-vikarie lärare som objekt. Kanske lite taskigt? Men man måste få vara ung och barnslig någon gång. Om man inte har sett min geografi lärare tycker man nog inte att det här är alls roligt, MEEEN om man sett honom så är det väldigt roligt. Tycker jag iafl. För alla Polhem elver: känner ni till Olof.. vikarie för historia geografi och ev samhäll hahahahha.

En annan grej jag sitter och fnissar åt är denna fina videon, även denna från vårt facebook-klassrum (EUROPA KLASSEN I loooove you).



Kolla tjejen i vitt i mitten HAHAHA!!


Skrattade förövrigt mycket också åt när lärarvikarien välte ner "sudden" till whiteboarden på golvet.


Har också ätit upp en halv chokladkakaaaoo eftersom jag inte har något bättre för mig när Olof undervisar...

SVINGOD ! Jag rekommenderar den starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0